Wyszukaj w serwisie
Regionalne Centrum Obsługi Inwestora

 

Fundusz Górnośląski SA

Al. Roździenskiego 188

40-203 Katowice

 

telefon:

+48 32 728 56 00, wew. 203, 128

 

e-mail:

 

www.rcoi.pl

www.fgsa.pl


Facebook:

Fundusz Górnośląski SA

Enterprise Europe Network

 


       
29 Marzec 2019
Sok polskiej firmy Nutracevit – klienta Enterpise Europe Network – zdobył główną nagrodę na targach BIOFACH w Norymberdze

Tłoczony na zimno sok z ekologicznej jagody kamczackiej BIOHASKAP Vitality, zdobył BEST NEW PRODUCT AWARD 2019 w kategorii napoje na największych targach ekologicznej żywności BIOFACH, które odbyły się w dniach 13-16.02 w Norymberdze. Producentem soku jest Nutracevit, rodzinna firma z Łodzi, której właściciele Małgorzata i Marcin Jaszyk zarówno uprawiają, jak i przetwarzają jagodę kamczacką. Plantacja jagody mieści się na Kujawach w centralnej Polsce, z dala od ośrodków przemysłowych i autostrad. Sam zaś gatunek tej jagody pochodzi z Japonii i Kamczatki, gdzie przez ludy Ainu nazywana jest „eliksirem życia”, ze względu na zawartość wielu cennych związków, w tym polifenoli i antocyjanów oraz rzadko obecnych w owocach irydoidów, które mają lecznicze i przeciwzapalne właściwości.


Nagroda to docenienie naszej pięcioletniej pracy na plantacji i przy opracowywaniu technologii przetwarzania owocu, tak by zachować jak najwięcej prozdrowotnych substancji w produkcie końcowym – mówi Małgorzata Jaszyk, wiceprezes firmy. Więcej o jagodzie kamczackiej (haskap) można poczytać na stronie biohaskap.com.


Firma Nutracevit, od momentu nawiązania współpracy w drugiej połowie roku 2018, jest wspierana przez sieć Enterprise Europe Network DELab Uniwersytet Warszawski. Skorzystała m.in. z usług informacyjno-doradczych dotyczących kształtowania oferty przedsiębiorstwa. Pracownicy Nutracevit uczestniczyli również w szkoleniu z zakresu modeli biznesowych, które pozwoliło doprecyzować działania dotyczące strategii promocji i dystrybucji produktu we współpracy z zagranicznymi partnerami. Na targach BIOFACH firma uzupełniła etykietę soku o logo sieci Enterprise Europe Network. W obecnej chwili Nutracevit wraz z EEN UW skupia się na poszukiwaniu informacji o możliwościach uzyskania dofinansowania ze środków UE na promocję produktu na rynkach zagranicznych.



Źródło: www.een.org.pl/
 
 
realizacja: ideo
wstecz | do góry