W ramach realizacji projektu „Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta” można już teraz korzystać ze skierowanego specjalnie do inwestorów portalu internetowego - www.inwestycje.zory.pl. Portal można zobaczyć klikając w baner „Tereny Inwestycyjne - Biznes Lubi Żory”, znajdujący się u dołu strony internetowej miasta www.zory.pl.
Poza portalem od 19 do 25 maja br. można było oglądać nowy spot telewizyjny zachęcający do zainwestowania w mieście Żory. Film reklamowy był emitowany w telewizjach Polsat News oraz TVN CNBC.
Trwała również kampania prasowa w „Pulsie Biznesu”, w ramach której w gazecie ukazały się ogłoszenia oraz specjalnie stworzone karty inwestycyjne z kodami 3D oraz mapy z fotokodami 2D.
Projekt „Od A do Żor – kampania promocyjna terenów inwestycyjnych zlokalizowanych na obszarze miasta” został dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Przedmiotem projektu było przeprowadzenie, w oparciu o innowacyjne technologie IT, zintegrowanej kampanii promocyjnej kompleksowej oferty inwestycyjnej miasta Żory obejmującej: tereny komercyjne oraz strategiczne projekty inwestycyjne o łącznej powierzchni ok. 130 ha. W projekcie sięgnięto zarówno po innowacyjne jak i sprawdzone formy promocji, wykorzystując w tym celu nośniki przekazu takie jaki m.in. Internet, prasa, telewizja, telefonia mobilna oraz kontakty bezpośrednie.
W ramach projektu powstało 5 profesjonalnych kampanii promocyjnych zorganizowanych w kraju tj. kampania telewizyjna, obejmująca produkcję oraz emisję materiału promocyjnego w TV, kampania internetowa w ramach której powstał portal inwestycyjny z aplikacją Augmented Reality. Podstawowym elementem ww. kampanii jest strona internetowa z wyszukiwarką ofert inwestycyjnych oraz interaktywną oprawą graficzną 3D. Na stronie internetowej wykorzystana została aplikacja technologii „rzeczywistości rozszerzonej” tzw. Augmenty Reality.
W ramach projektu wykonano też karty z kodami 3D ofert inwestycyjnych, powiązane z aplikacją instalowaną na komputerze potencjalnego inwestora, łącząc tym samym koncepcję i funkcjonalność standardowego materiału promocyjnego z nowoczesną technologią rzeczywistości rozszerzonej.
Wyprodukowano też mapy oferty inwestycyjnej z fotokodami 2D, na których, w miejscach atrakcyjnych z punktu widzenia inwestycyjnego, umieszczone zostały tzw. fotokody 2D, które po zeskanowaniu za pomocą kamerki znajdującej się w telefonie komórkowym, przedstawiają na wyświetlaczu informacje o danej ofercie. Karty z kodami 3D i mapy z fotokodami 2D zostaną rozpowszechnione wśród potencjalnych inwestorów za pomocą prasy tworząc tym samym 2 profesjonalne kampanie prasowe.
Istotnym działaniem jest przeprowadzenie kolejnej kampanii, wykorzystującej telefonię mobilną, w formie Asystenta Inwestora – mobilnego przewodnika po inwestycjach. Jest to stworzona z wykorzystaniem map i technologii Augmented Reality aplikacja z funkcją nawigacji i możliwością pobrania oferty inwestycyjnej na telefon komórkowy typu smartphone. Aplikacja ta posiada także możliwość wizualizacji 3D inwestycji planowanej do realizacji na danym terenie. W ramach projektu powstały również materiały promocyjne przeznaczone dla potencjalnych inwestorów - folder inwestycyjny, kostka inwestora oraz torba promocyjna.
Zakupiono również nowoczesny stół multimedialny, który zostanie wykorzystany podczas bezpośrednich kontaktów z inwestorami. Umożliwia on zapoznanie się z ofertą inwestycyjną w formie plików m.in. graficznych. Aplikacja zawiera kontekst promowanych ofert inwestycyjnych w postaci widoku 3D – „z lotu ptaka” pozwalającego na poruszanie się po modelu terenu jak po standardowej mapie za pomocą dotyku.
Źródło:
http://www.zory.pl
http://inwestycje.zory.pl/